lørdag den 17. august 2013

Lidt nyt fra mig 17-8-13

Det er efterhånden noget tid siden jeg har skrevet herinde,der er sket lidt siden sidst.

Det var mening at jeg skulle til Pedersborg med min svoger i denne sommerferie og efter lang ventetid kom datoen, men så spurgte min chef mig om jeg ikke godt kunne arbejde da der var rigtig meget at lave ude på gården,jeg valgte at sige ja for jeg viste at han aldrig ville spørger hvis det ikke var fordi at han virkelig havde brug for min hjælp.

Min tog ned og besøgte min svoger da han lå ved Pedersborg og fik hils på en bekendt som også lå der.
Det var mening at jeg skulle fiske i Pedersborg d.7-8/8-13 men det blev desværre ikke til noget :-( Men har aftalt med min svoger og ham min bekendte som også fiskede samtidigt med min svoger at vi skulle finde en anden dato hvor vi kunne tage ud og fiske i Pedersborg.
Han fangede 2 bras og en skæl karpe på 7kg.

Det var så også mening at jeg skulle overnatte ved Studenter søen d.16-17/8-13 med min svoger og hans mindste søn,men på selve dagen fik jeg den sygeste migræne :-( og måtte melde afbud.
Han fangede en sude på 2kg.


Jeg har overtaget min svoger gamle bedchair det er en meget gammel sag men det er jeg ligeglad med,den skal have skiftet elastikkerne, plus jeg har fået et "popup" telt.

Har aftalt med min svoger  at vi meget snart skal overnatte ved studenter søen for det skal helt være inden at det bliver alt for koldt.





Det første billede er af mit telt med mit udstyre(udentaget bedchair)
Det andet billede er at mit telt med min bedchair skulle se om den kunne være derinde.
Det tredje billede er af den bedchair som jeg har fået af min svoger.
Det fjerde billede er af alt det udstyre som var mening at jeg skulle have haft med til Pedersborg.


Jeg har også langt omlænge for bestilt en nxg pva pouch som jeg har længe gået og kigget på. Den er bestilt fra England via ebay, det var mening at jeg ville bestille den via Baitngear men der bruger de GLS og de ville sende den ud i den anden ende af den by jeg bor i så jeg kunne hente den der...
Men via ebay skal jeg bare op i byen og hente pakken,så det blev ebay så jeg valgte.

Hvis i ikke ved hvad en nxg pva pouch er så har jeg "lånt" et billede fra nettet af en.








Det første billede er karpen som min svoger fangede i Pedersborg, og de to andre billeder fra hans overnatning ved Studenter søen med sin ene  søn.


 Skælkarpen fra Pedersborg på 7kg.

 Alt deres udstyre til turen ved Studenter søen... Glad for det ikke var mig der skulle køre med det.

Suden på 2kg som min svogers søn fangede.





JEG HAR GÅET LOV TIL AT LIGGE BILLEDER AF MIN SVOGER OG HANS FISKE TURE UD PÅ BLOGGEN.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar