torsdag den 4. juli 2013

Nyt fra mig 4-7-13

Så er der nogle få nyheder her fra.


Som det ser ud nu så skal jeg overnatte 2-3dage ved Pedersborg sammen med min svoger i uge 30.Hvilket jeg glæder mig vildt til.

Og jeg har fundet de boilies som jeg ønsker at fiske med,har valgt 2 slags og de begge af mærket Vitalbaits, som boilieshoppen.dk sælger.
Jeg har valgt Banana GLM og KrillAM http://boilieshoppen.dk/boilies-9
Har læst om dem og set hvad folk har fanget med dem,så jeg synes at de lyder interessante og de kommer også til at kunne fås i 750g poser jeg ønsker ikke vil lægge inde med for mange kg for så tit kommer jeg heller ikke ud og fisker med boilies derfor købes der kun 2 x 750g.
I år 2013-2014 står i Banana GLM og KrillAM's tegn,er spændt på hvad de har at byde på ,de skal helt sikkert også afprøves i mit "hemmelige vand"










            KrillAM









                 Banana GLM



   Billederne er lånt af boilieshoppen.dk og jeg har fået lov.



Plus jeg skal have investeret i en Trakker nxg pva pouch har kigget en del på den og som jeg kan se det så opfylder den det som jeg har brug for, problemet er bare at den er i jylland og på ebay så den kommer hurtigt til at koste en del.... Men arbejder på at få løst dette lille problem,ville ellers rigtig gerne have den med i uge 30 men nu får vi at se.




Billedet er lånt fra nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar