torsdag den 11. juli 2013

Mission fang koi karper. Dag 1 d.11-7-13




Havde besluttet mig for at jeg skulle ud og prøve at se om jeg ikke kunne lokke en af koi karpe på krogen ,så alt var pakket og gjort klart.
Jeg fandt hurtigt koi karperne da de var heldigvis det samme sted som igår.
Fandt det sted som jeg syntes var det rigtig sted at sætte stængen,Fik klargjort stængen og kastet ud.

Men nej koi karperne spillede kostbar de var på ingen måde interesseret el nysgerrig... Så jeg sad pænt og ventede imens jeg blev grillet.

Jeg valgte at tage hjem efter ca 4timer da jeg var godt grillet og skal have fundet på en ny strategi,men jeg elsker udfordringer :-)
Prøvede med  Blue squidpop ups og 1/2 Black Squid Liver pop up,havde skåret en over da jeg var rimelig sikker på at den ville være for stor til dem.
Tror at jeg vil prøve en søder pop ups på næste tur som måske bliver imorgen, har desværre ikke mange boilies på lager så jeg bruger lige pt pop ups.Tror det bliver Secret Obsession som skal prøve at lokke koi karperne.

Jeg kiggede lige hurtig efter skælkarperne og jep de var der skam men det var ikke dem som det handlede om idag.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar