onsdag den 25. april 2012

Åbningen af Bait´N Gear butik

Bait´N Gear  åbnede d22/4-12 og jeg havde aftalt med min svoger at vi skulle besøg den, vi var der kl11.30. Der var en del mennesker, butikken havde en dejlig størrelse og godt inddelt.
Der var en masse fristende tilbud og udstyr, jeg fik køb det jeg skulle og lidt til;-)
Min svoger fik køb en del:-) Måtte beherske mig da vi skulle med bus og tog hjem.
Havde fået et rigtig godt tilbud af Bait´N Gear hvilket var rigtig rigtig fedt.
Det er helt sikkert ikke sidste gang af jeg besøger butikke og kan kun anbefalde butikken. kundeservicen var i helt i top. Deres hjemmeside er http://www.baitngear.dk/shop/frontpage.html


En ny unhooking mat som ikke kan flyve som den sidste gjord.


 Popups som dufter så godt at man har lyst til at spise dem :-)




                     Lidt billeder af butikken
Billederne er lånt af butikken og jeg har fået lov


                            Rummet med Boilies.

                                     
                          Lidet forskelligt udstyre
                    
                 Rummet med Popups og flavor osv....
            
                               Lidt mere udstyr.
                          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar