tirsdag den 25. september 2012

Bait´N Gear har fået ny ejer


Webshoppen skifter ejer d 1-10-2012


Så er det kommet frem hvem den nye ejer er,han hedder Jens Simonsen kender ikke noget til ham endnu.
Hans butik kommer til at ligge i Randers hvilket jeg synes er trist da jeg bor på sjælland... Men er vild glad for at Bait`N Gear åbner igen,da butikken stod for rigtig god kvalitet og rigtig god service.
Hvilket jeg forventer bliver ført videre af den nye ejer,den nye butik bliver udvidet med mede- og predatorgrej og nogle nye mærker,så jeg er meget spændt på hvad Bait`N Gear kommer til at byde på i fremtiden.


Kommer desværre ikke til at se butikken da der er for langt jeg bor på sjælland,men vil helt sikkert komme til at bruge webshoppen.




http://www.baitngear.dk/shop/frontpage.html
Der er kommet en ny Bait`N Gear gruppe på facebook som hedder
BaitnGear

Ingen kommentarer:

Send en kommentar