mandag den 30. april 2012

Første tur til Pedersborg sø

  Mål: Fiske i Pedersborg sø fuldført

Jeg tog en tur til pedersborg sø,havde planlagt den så godt jeg kunne. Havde begrænset mit udstyre så meget som muligt da jeg skulle med bus....

Jeg havde en ide om hvor jeg ville sætte mig ,og kunne med det samme se da jeg ankom at der var lidt liv så jeg pakkede ud, Havde fået et godt råd af en ven til forfoder at prøve at bruge rasp,majs,mandel essens og lave det til kugle som skulle kastes ud.

Jeg havde taget min 9fod stang med da den var nemmest at have med i bussen.
Der var masser af liv der hvor jeg sad men de nægtede at bide og jeg blev ved med at fange bunden....... Hvilket kostede mig alle de rigs jeg havde taget med :(
Flyttede plads for at prøve noget andet var også blevet pænt irreteret. Men det var en rigtig dum ide. Droppede hurtigt at fiske var blevet for sur.
Men vejret var dejligt (kan ses i ansigtet ;-)  Fik afprøvet  at fiske i Pedersborg sø det skal helt sikkert afprøves igen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar