tirsdag den 23. juli 2013

Vitalbaits "Is in the house"

Jep så skete det min pakke med 2 x 750g boilies 14mm ankom og blev hentet. Havde aftalt med ejeren om at han havde nogle småting liggende som han ikke brugte som jeg måtte få og dette tilbud kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til :-)

Jeg åbnede begge poser for at kigge,dufte,føle.


Første indtryk: D.23-7-2013

K-12: "Stinker" Men begge kattene var vilde med dem så helt skidt kan de ikke være,dejlig bløde,meget duft,friske.

BananaGLm: Dufter virkelig godt man for helt lyst til at smage på dem,dejlig bløde,friske.

Begge Boiliesne er friske,bløde,dufter og ser spændene ud.


BananaGLM

K-12


 Småtingene:






Når jeg har prøvet disse to typer så skal jeg have afprøvet nogle af de andre typer inden for dette mærke,men det bliver først til i 2014-2015,skal også afprøve deres popups.
Som du kan høre så giver jeg Vitalbaits 100%, kommer kun til at fiske med  boilies fra dette mærke i 2013-2014,popupsne bliver af andre mærker da jeg har en del liggende som jeg gerne vil have brugt lidt af inden jeg køber andre.


Jeg kan kun anbefalde Boilieshoppen.dk.Lækker boilies,rigtig god kundeservice.
Der er en facbookgruppe der hedder Vitalbaits Dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar