onsdag den 10. juli 2013

Mission fang koi karper









Var idag forbi mit hemmelige L vand for at se om karperne var synlige,og for at se om jeg kunne lokaliser koi karperne og det lykkes mig :-)
Jeg fandt deres "gemmested" fik observeret dem i et stykke tid, prøvede at smide noget brød ned til dem men det var de 100% ligeglad med tilgengæld var der 2 skælkarper der var lidt nysgerrig.


Så hvis vejret tillader det så tager jeg på mission fang koi karper imorgen
Vil lokke dem med DD Bait Black Squid Liver pop updet var også den jeg fangede på sidst,så jeg håber at koi karperne bliver fristet.




Hvad jeg kunne tælle er der 4 "Røde" koi karper og 1 "Hvid" koi karpe.De er ikke så store men det er jeg ligeglad med for de vokser sig forhåbentlig stor  :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar